Відповідно до розділу 2 статуту ліцею
II. ЗАРАХУВАННЯ УЧНІВ ДО ЗАКЛАДУ ТА ЇХ ВІДРАХУВАННЯ
2.1. Органи місцевого самоврядування та вповноважений Орган управління закріплюють за закладом відповідну територію обслуговування і до
початку навчального року беруть на облік учнів, які мають його відвідувати.
2.2. Зарахування учнів до всіх класів закладу здійснюється, як правило, відповідно до території обслуговування до початку навчального року за наказом директора закладу згідно з Порядком, затвердженим Міністерством освіти і науки України.
Після оголошення початку подання заяв необхідно прийти в ліцей та подати до 31 травня такі документи:
- заява від батьків (бланк заповнюється в ліцеї);
- паспорт або інший документ, який посвідчує особу заявника (одного з батьків, або осіб, які їх замінюють);
- копія та оригінал свідоцтва про народження дитини або документ, що посвідчує її особу;
- копія ідентифікаційного коду дитини;
- оригінал або копію медичної довідки за формою №086-1/о;
- документ, який підтверджує місце проживання дитини або батьків (п. 8 Постанови Кабінету Міністрів України від 13 вересня 2017 р. №
- 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів»). Цей документ подається, якщо дитина претендує на зарахування в ліцей, що обслуговує її територію проживання. Якщо дитина претендує на вільні місця, у такому документі потреби немає;
- оригінал свідоцтва про здобуття базової середньої освіти (для випускників 9-ого класу);
- за наявності та за бажанням одного з батьків може додаватися оригінал або копія висновку інклюзивно-ресурсного центру про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини;
- оригінал додатка до свідоцтва про здобуття базової середньої освіти (для випускників 9-ого класу);
- згода на обробку персональних даних відповідно до ЗУ “Про захист персональних даних” (бланк заповнюється в ліцеї);
- якщо заклад освіти, до якого дитина може бути зарахована на вільне місце, і заклад освіти, на території обслуговування якого проживає ця дитина, розташовані в межах одного населеного пункту, до документів додається довідка закладу освіти, на території обслуговування якого проживає дитина, про її відрахування з цього закладу чи незарахування до нього. Довідку видає заклад освіти, на території обслуговування якого проживає ця дитина, впродовж одного робочого дня з дати звернення одного з батьків дитини.
Заяви приймаються в робочі дні з 9.00 до 17.00 год.
2.3. Директор закладу зобов’язаний вжити заходів для ознайомлення дітей та їх батьків або осіб, які їх замінюють, з порядком зарахування до закладу, його Статутом, правилами внутрішнього розпорядку та іншими документами, то регламентують організацію освітнього процесу.
2.4. Зарахування до закладу освіти здійснюється відповідно до наказу директора, що видається на підставі заяви про зарахування до закладу освіти одного з батьків дитини (чи повнолітньої особи, яка має намір здобувати освіту), поданої особисто (з пред’явленням документа, що посвідчує особу заявника), до якої додаються: копія свідоцтва про народження дитини або документа, що посвідчує особу здобувача освіти; оригінал або копія медичної довідки встановленого зразка; оригінал або копія відповідного документа про освіту (за
наявності).
2.5. Переведення учнів закладу до наступного класу здійснюється у порядку, встановленому Міністерством освіти і науки України. У разі переходу учня до іншого закладу освіти для здобуття загальної середньої освіти батьки або особи, які їх замінюють, подають до закладу заяву та письмове підтвердження або його скановану копію з іншого закладу освіти про можливість зарахування до нього відповідного учня.
2.6. Відрахування здійснюється шляхом видання відповідного наказу директором закладу учнів, які: здобули повну загальну середню освіту та
отримали відповідний документ про освіту; зараховані до іншого закладу освіти для здобуття повної загальної середньої освіти; переводяться до іншого закладу освіти; вибувають на постійне місце проживання за межі України.
За рішенням педагогічної ради та відповідно до наказу директора можуть бути відраховані (чи переведені на іншу (крім денної) форму здобуття загальної середньої освіти у цьому самому чи іншому закладі освіти) учні 9 класу, яких було зараховано до закладу за результатами конкурсу і які здобули початковий результат (1, 2 чи 3 бали) чи не здобули жодного результату річного оцінювання та (або) державної підсумкової атестації з одного з предметів, що ними вивчалися поглиблено відповідно до освітньої програми та навчального плану закладу освіти чи індивідуального навчального плану учня.
Рішення про відрахування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, приймається лише за згодою органів опіки та піклування.
Адреса ліцею:
27605, Кіровоградська область,
Кропивницький район
с. Бережинка, вул. Центральна 97 А
Під час переведення учня до іншого закладу освіти до ліцею, подаються:
- заява батьків (одного з батьків) учня чи інших його законних представників (для учнів, які не досягли повноліття) або заява учня (для повнолітніх учнів);
- письмове підтвердження або його сканована копія з іншого закладу освіти про можливість зарахування до нього відповідного учня.
Під час вибуття учня на постійне місце проживання за межі України до ліцею, подаються:
- заява батьків (одного з батьків) учня чи інших його законних представників (для учнів, які не досягли повноліття) або заява учня (для повнолітніх учнів);
- копія або сканована копія паспорта громадянина України для виїзду за кордон, з яким перетинає державний кордон дитина, або її проїзного документа із записом про вибуття на постійне місце проживання за межі України чи відміткою про взяття на постійний консульський облік у дипломатичному представництві або консульській установі України за кордоном (для учнів, які не досягли повноліття).
2.8. Порядок зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері освіти та є обов’язковим для виконання Ліцеєм.
Якими документами можна підтвердити місце проживання дитини
Потрібен один із таких документів:
- паспорт громадянина України (тимчасове посвідчення громадянина України, посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист, довідка про звернення за захистом в Україні) одного з батьків дитини чи законних представників;
- довідка про реєстрацію місця проживання дитини або одного з її батьків чи законних представників;
- довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи;
- документ, що засвідчує право власності на відповідне житло (свідоцтво про право власності, витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, договір купівлі-продажу житла тощо);
- рішення суду, яке набрало законної сили, про надання особі права на вселення до житлового приміщення, визнання за особою права користування житловим приміщенням або права власності на нього, права на реєстрацію місця проживання;
- документ, що засвідчує право користування житлом (договір найму / піднайму / оренди тощо), укладений між фізичними особами чи між юридичною і фізичною особами, зокрема щодо користування кімнатою в гуртожитку;
- довідка про проходження служби у військовій частині;
- акт обстеження умов проживання;
- інший офіційний документ, що містить інформацію про місце проживання дитини та / або одного з її батьків чи законних представників.